- Acasa
- Cadre didactice
- Pedagogie
- Sinteze de pedagogie
- Ghidul profesorului din invatamantul primar simultan
Ghidul profesorului din invatamantul primar simultan
Pret cu TVA inclus
Descriere
Lucrarea Ghidul profesorului din învățământul primar simultan face parte din colectia Sinteze de pedagogie și vine în sprijinul cadrelor didactice care desfăşoară activităţi în regim simultan, oferind o serie de recomandări şi resurse cu caracter teoretic şi practic-aplicativ.
Chiar dacă este conceput ca un auxiliar curricular circumscris tematicilor specifice învăţământului simultan, acesta poate fi considerat un instrument didactic util şi cadrelor didactice din învăţământul organizat cu clase omogene, studenţilor sau masteranzilor din cadrul specializărilor specifice domeniului ştiinţelor educaţiei. Cu toate acestea, ghidul nu trebuie considerat un panacea-surpriză la provocările şi constrângerile organizării activităţilor didactice în regim simultan, ci mai degrabă un punct de plecare spre noi demersuri de investigaţie într-o tematică atât de vastă şi totodată generoasă.
Temele abordate în această lucrare au luat în considerare literatura de profil, rezultatele cercetărilor din alte ţări, dar şi bunele practici experimentate cu succes în învăţământul primar simultan din ţara noastră. Astfel că autorii oferă răspunsuri la unele întrebări şi, în acelaşi timp, incită cititorii spre a-şi adresa altele, ale căror răspunsuri pot fi identificate în condiţiile unor abordări didactice individualizate, date de contextul specific fiecărei şcoli în care este organizată activitatea simultană.
Despre coordonatori
Prof. univ. dr. habil. Ion ALBULESCU este directorul Departamentului de Ştiinţe ale Educaţiei, Facultatea de Psihologie şi Ştiinţe ale Educaţiei, Universitatea Babeş-Bolyai Cluj-Napoca. Predă disciplinele: Istoria doctrinelor pedagogice, Alternative educaționale, Procedee discursive didactice, Orientări în filosofia contemporană a educației. Totodată, este îndrumător de doctorat în Școala doctorală Educație, Reflecție, Dezvoltare din Universitatea Babeş-Bolyai. Este coordonator al colecției Sinteze de pedagogie.
Horaţiu CATALANO este conferențiar universitar doctor la Departamentul de Ştiinţe ale Educaţiei, Facultatea de Psihologie şi Ştiinţe ale Educaţiei, din cadrul Universităţii Babeş-Bolyai, Cluj-Napoca. Este licențiat în pedagogie, doctor în Șiințele educației, coordonator de doctorat în domeniul Științe ale educației și coordonatorul programelor de formare continuă pentru cadrele didactice furnizate de Departamentul de Științe ale Educației. Deţine o experienţă didactică relevantă în învăţământul preuniversitar şi universitar, precum și experienţă managerială semnificativă acumulată ca urmare a îndeplinirii funcţiilor de inspector şcolar general/general adjunct și director de extensie universitară. Este coordonator al colecției Sinteze de pedagogie.
Specificații
Pagini: 392
Mărimi: 16.5 x 23.5 cm
Copertă: Necartonată
Caracteristici
Format | Carte |
Varsta | Adult |
Pagini | 392 |
Marimi | 165 x 235 |
Tip coperta | Necartonata |
Opinii
Pareri Ghidul profesorului din invatamantul primar simultan
Spune-ne parerea ta despre acest produs si porneste discutia.
Detii sau ai utilizat produsul?
Clientii www.edituradph.ro nu au adaugat inca opinii pentru acest produs. Fii primul care adauga o parere, folosind formularul de mai jos.
Aceasta actiune necesita acceptarea cookie-urilor, conform GDPR
Alerta de pret
Produse similare
Instruirea bazata pe intelegere. Cum ii sprijinim pe elevi sa invete eficient
Lucrarea vă prezintă semnificaţiile complexe ale conceptelor de „predare” şi de „învăţare”, modalităţile efective de realizare, condiţiile şi...
e-Didactica. Procesul de instruire in mediul online
Lucrarea e-DIDACTICA. PROCESUL DE INSTRUIRE ÎN MEDIUL ONLINE face parte din colecția Sinteze de pedagogie.
Specificul activitatilor didactice la grupele combinate: Ghid pentru cadrele didactice din invatamantul prescolar
Specificul activităţilor didactice la grupele combinate. Ghid pentru cadrele didactice din învăţământul preşcolar se adresează cadrelor didactice...
Invatarea prin activitati de grup
Învățarea prin activități de grup propune cititorului un demers teoretic ce oferă clasificări conceptuale, aplicații practice, analize și...
Pedagogia jocului si a activitatilor ludice
În paginile acestei lucrări ne dorim să prezentăm rezultatele unor cercetări realizate cu grade înalte de rigurozitate academică.
Educatia timpurie anteprescolara
Scopul principal al acestui volum colectiv este de a răspunde nevoilor profesionale ale cadrelor didactice, ale decidenților din educația timpurie...
Invatarea flexibila
În paginile acestei cărți sunt prezentate mai întâi complexele semnificații conceptuale ale învățării flexibile și temeiurile ei, problematica...
Educatia sociala - Sinteze pentru profesori
Cititorul interesat va găsi în conținutul volumului atât clarificări conceptuale de bază pentru problematicile abordate, cât și repere didactice...
Sinteze de pedagogia invatamantului primar
Lucrarea „Sinteze de pedagogia învățământului primar. Ghid pentru pregătirea examenelor de titularizare, definitivat și gradul II” vine în sprijinul profesorilor din învățământul primar care se...
Sinteze de pedagogia invatamantului prescolar
Ghid pentru pregatirea examenelor de titularizare, definitivat si gradul didactic II
Sinteze de pedagogie generala: Ghid pentru pregatirea examenelor de titularizare, definitivat si gradul didactic II
Lucrarea „Sinteze de pedagogie generală: Ghid pentru pregătirea examenelor de titularizare, definitivat și gradul didactic II” vine în întâmpinarea nevoilor de pregătire a examenelor de...
Alternativa educationala Step by Step: Abordari teoretice si pragmatice
Prin topica abordată în acest volum punem în evidență caracteristicile procesuale și metodologice specifice, care pot fi adaptate și promovate ca...