- Acasa
- Cadre didactice
- Pedagogie
- Concepte fundamentale in Pedagogie
- Obiectivele instruirii / procesului de invatamant - Vol. 8
Obiectivele instruirii / procesului de invatamant - Vol. 8
Pret cu TVA inclus
Descriere
În primul capitol sunt definite obiectivele instruirii/procesului de învăţământ la nivelul unui concept pedagogic fundamental și se analizează obiectivele instruirii din perspectiva realităţii pedagogice. În capitolul 2 se evidenţiază necesitatea clasificării obiectivele instruirii/procesului de învăţământ, pe criterii riguroase, la nivel de taxonomii pedagogice și sunt prezentate cele mai semnificative taxonomii pedagogice ale OI/PÎ, afirmate în teoria şi practica instruirii.
Partea de aplicaţii urmăreşte: 1. exemplificarea obiectivelor generale și a obiectivelor specifice exprimate în termeni de competențe generale, respectiv specifice, la nivelul curriculumului şcolar, funcţional în prezent în învăţământul primar; 2. evidențierea deschiderilor posibile la nivelul acțiunii de operaţionalizare realizate de fiecare învăţător, institutor şi profesor pentru învăţământul primar, în vederea stabilirii, în cele mai bune condiţii, a performanțelor concrete ale elevului în cadrul fiecărei activităţi didactice.
Caracteristici
Format | Carte |
Varsta | Adult |
Pagini | 152 |
Marimi | 130 x 200 |
Tip coperta | Necartonata |
Opinii
Pareri Obiectivele instruirii / procesului de invatamant - Vol. 8
Spune-ne parerea ta despre acest produs si porneste discutia.
Detii sau ai utilizat produsul?
Clientii www.edituradph.ro nu au adaugat inca opinii pentru acest produs. Fii primul care adauga o parere, folosind formularul de mai jos.
Aceasta actiune necesita acceptarea cookie-urilor, conform GDPR
Alerta de pret
Produse similare
Instruirea / Procesul de invatamant - Vol 6
Volumul 6 - Instruirea/Procesul de învăţământ defineşte şi analizează conceptele pedagogice fundamentale de instruire şi de proces de învăţământ.
Formele de organizare a Instruirii / Procesului de Invatamant - Vol. 7
Volumul 7 – Formele de organizare a instruirii/procesului de învăţământ – este structurat în funcţie de următoarele obiective: 1) Definirea şi clasificarea formelor...
Continuturile instruirii/procesului de invatamant - Vol. 9
Conținuturile instruirii/procesului de învățământ. Volumul 9 este structurat în trei capitole plus partea finală de Aplicații. Capitolul 1 - Conţinutul instruirii/procesului de învăţământ la nivel...
Realizarea instruirii ca activitate de predare-invatare-evaluare - Vol. 12
Specificații Pagini: 160 Mărimi: 13 x 20 cm Copertă: Necartonată